LIAR GAME
When Nao Kanzaki receives a strange letter and a suitcase containing 100 million yen, she learns that she has been selected to participate in the LIAR GAME. In this high-stakes psychological battle, lies, deception, and betrayal reign supreme. Naïve and honest, Nao turns to Shinichi Akiyama, a brilliant former con artist, to survive the twisted game. In a game built on lies, can honesty prevail?
The Legendary Con Artist
A naive young woman named Nao is dragged into the Liar Game and seeks the assistance of a notorious conman.