Ten of Thailand's most popular comedians compete for six consecutive hours. Their goal is to remain completely impassive as they try to make the other contestants laugh.
Hilarious Origin
Ten of Thailand's most popular comedians compete against each other for six consecutive hours. Their objective is to remain totally impassive while trying to make the other participants laugh.
The Comedian Club
After the elimination, the nine remaining contestants get back into the game and devise strategies, but all attempts at laughter fail. Fortunately, the hosts present an activity that makes the contestants laugh.
The hosts are forced to punish one of the contestants for not taking part. Meanwhile, Pingpong's surprise nearly breaks most of the contestants, adding a touch of humour and the unexpected.
A contestant is caught laughing just as Tum realises the uselessness of his joke book. Tum's attempt to invite friends almost backfires, but he manages to hold back his laughter.
Kyutae's weakness for Ticha's antics gets him in trouble, while Phuak's attempt to trigger yellow cards with collective laughter fails. The hosts enact a no-laughing rule with red-card consequences for the last hour.