Ten of the comedians most appreciated by the Italian public compete for six consecutive hours, in an attempt to remain completely impassive, while each tries to make their opponents laugh.
Time runs out and the newly eliminated comedians join Fedez and Mara in the control room. In the theatre, Lillo shows everyone the incredible power of his mind, while Elio decides it's time for a change of clothes.