Lorena
The Night Of
In the middle of a June night in 1993, a young woman slices off her husband's penis in a seeming fit of rage. John and Lorena Bobbitt's duelling versions of the attack explode into the worldwide media and spill into the courtroom.
Acquitted of rape, John becomes a celebrity while Lorena stands trial, facing decades in prison. TV cameras record her ordeal as prosecutors attack her relentlessly as a jealous shrew, liar and thief.
Millions of viewers remain glued to their TVs to see the fate that awaits Lorena. John and Lorena set out on wildly different paths: he chases fame in a self-destructive downward spiral, while she must come to grips with the scars of her ordeal.