Lovely Runner
A young woman returns to the past to save a singer who has committed suicide in the present.
After Seon-jae's concert, Sol finds out that he's found dead. Full of confusion and despair, she wakes up and finds herself in 2008, where Seon-jae is still alive.
As events unfold in surprising ways, Sol wonders if Sun-jae's fate is preordained and her efforts to change his future are doomed to fail.
Sol breaks up with Tae-sung and learns about Sun-jae's feelings for her by accident while listening to her MP3.