Mad About You
In this comedy, married New York couple Paul and Jamie Buchman share their lives and offer wit and wisdom about relationships. Paul is a documentary filmmaker and Jamie works as a public relations specialist. Together, they grow and mature as they learn the art of staying married and loving it. Along for the ride is their ever-tolerant dog, Murray; Jamie's best friend, Fran; Jamie's sister, Lisa; and Paul's cousin, Ira. Playing recurring characters on the series are veteran actors including Lisa Kudrow and Hank Azaria.
When a planned evening alone turns into an impromptu dinner party, Paul and Jamie become resourceful in trying to find time alone.
Paul and Jamie disagree over which sofa to have in their new home, so Jamie drags him to the department store to choose a new one, but he hyperventilates while there.