Man Fire Food
Host Roger Mooking travels throughout America in search of fascinating ways people cook with fire.
It's a trip to Charleston, South Carolina to visit the Big Red Rig, a bright red, double-decker, 30-foot trailer with two massive smokers cooking traditional pulled pork amongst much more.
Smokers come in all shapes and sizes, but we have found some extreme examples. In Grain Valley, mechanic Bill Rousseau has transformed a retired Cessna aeroplane into a smoker.