Man with a Van
The man with the van creeps up, offering a lift for the stranded, showing up outside a home, intercepting people on the road. He'll make the ride mandatory for those who resist. There's no escape from the man with a van.
Meredith Emerson starts the new year by hiking on Georgia's Blood Mountain with her dog. When she vanishes and her dog is found 60 miles away, a frantic search begins.
Catfish Killer
After Kacie Woody discovers Internet chat rooms, the popular teen has her pick of high school hunks hoping to connect. The teen is exchanging IMs with her latest love interest, when a silver van creaks to a stop outside her house.
After a night out in a downtown Denver nightclub, Kenia Monge wanders the streets without a purse or phone. Her journey leads to encounters with several men - some good, and one who drives a creepy white van.
Dawnia Dacosta stops at church for evening service. One night, she runs out of fuel and walks to a nearby station when a man in a van offers a ride back to her car.
When Kathy Horn vanishes, some believe she's following the Grateful Dead. Others think she was sacrificed in a Wicca initiation. Does the man with the van know?
When Ray and Marie Thornton go for a drive, a tailgating van nearly chases them off the road. They spot the driver changing licence plates and dumping a bloody sheet.