Manchild
Regina, a psychologist, decides to write a book in which she will explore the different personalities of men. She brings together five funny and peculiar men, whom she helps to overcome the various crises they are going through.
Reencounter
Ivette, Aldo's manager, offers him the possibility of a reunion with the group Uranio 21. Dr Regina pushes him to take this important decision, one that could change his life.
Tony finds it hard to accept the news that he is a father, so he analyses whether he should start a family and asks Aldo and Victor for support to go and look for his daughter Esmeralda.
Roberto is depressed because Giovanni, his ex-boyfriend, gives him the terrible news that he is about to get married. However, the worst thing is that he has to be the best man. Not only that, he also has to pay for the banquet and the hall.
Dr Regina is very stressed out and unwittingly falls into a deep depression. Although her Chavorrucos patients seek her out, she refuses to give them therapy.
Dr Regina confesses to Andrés, Víctor, Tony, Roberto and Aldo that she was using them to write a book on Chavorrucos and that they have been objects of study ever since she met them.