Manhunt: Deadly Games
After a deadly bombing at the 1996 Atlanta Olympics, the FBI searches for the attacker while Richard Jewell, a wrongly suspected man, desperately wants to clear his name in the media.
UNABOM
In 1995, FBI profiler Jim "Fitz" Fitzgerald joins the Unabom Task Force. Fitz recommends new methods of profiling but finds no allies among the agents in charge. In 1997, Fitz is tasked with confronting Ted Kaczynski, the Unabomber.
Pure Wudder
When the elusive Unabomber threatens to blow up a jetliner, Fitz must determine if the threat is real. In 1997, Fitz confronts Ted for the first time.
Linguist Natalie Rogers helps Fitz find clues about the Unabomber's identity in the Manifesto, but their findings face scepticism at the UTF. Ted claims he can invalidate all the evidence against him.
The Unabomber will stop bombing if his Manifesto is published. Fitz pushes for publication with SAC Ackerman, who presents Fitz's argument to Attorney General Janet Reno.
Fitz receives linguistic proof that Ted is the Unabomber and tracks down Ted's brother David, who is astonished at the accuracy of Fitz's profile and has to confront his own memories of his brother.
In a letter to his brother, Ted recounts the key events from his past that informed his decision to engage in terrorist activities.