Manhunt
A conspiracy thriller about one of the best known but least understood crimes in history. This is the astonishing story of the hunt for John Wilkes Booth in the aftermath of Abraham Lincoln’s assassination—as the fate of the country hangs in the balance.
President Lincoln is assassinated five days after the Civil War ends. Edwin Stanton, his right-hand man, finds himself at the aftermath’s forefront.
Facing a nation without a president, Stanton grapples with funeral arrangements, suspects, and piecing together a larger conspiracy.
The hunt expands to Québec, where a nest of Confederate spies and expats reorganize. Booth is taken underground in Maryland.
Stanton and Detective Baker investigate ties between Manhattan’s most elite Wall Street traders, the Confederacy, and Booth.
President Johnson interferes with Lincoln’s vital plans. Stanton’s health deteriorates as he closes in on Booth.
Stanton gets a win, but not the way he wanted. He plans for the conspirators’ trial, which he must conquer to keep Lincoln’s legacy alive.