Match Me Abroad
After failing to find a soulmate in the US, Americans take the search overseas for a chance at happiness. Expert matchmakers pull out all the stops to connect these hopeful romantics to their one true love.
Matchmaker, Matchmaker
Harold plans to find his wife in the Czech Republic, but he may prove a challenge for his matchmaker; unsuccessful in New York, Susan gives love a chance in Colombia; Stanika hopes matchmaker Nina will help her find her a Moroccan boyfriend.
Harold's matchmaker sets him up with his dream woman; Stanika has high hopes on her first date ever; Juan forces Nathaly outside of her comfort zone; Mark worries about finding love amid Morocco's conservative laws.
Nathaly tries to get out of her head and into the pool with her date. Stanika's second date has one too many surprises for her. Harold is open to new matches and a new look. Mark learns about local PDA laws.
Harold meets his second match in an unusual location, Juan gives Susan some harsh feedback, Chad is ready to find love in Colombia after three failed engagements and being cheated on twice, and Stanika makes a big decision for her dating life.