MEBIUS DUST
Araki, Stella and Olga are ordinary high-schoolers living in a city shaped by the mysterious Mebius Dust; their days pass peacefully, yet strange technology and rising unrest begin to quietly distort their everyday lives.
A group of teens in New Katsushika develop superpowers after an asteroid impact.
After defeating February, Stella and the others take part in a showdown proposed by Yuda.
After losing control in the last game, Araki shuts himself in his room and refuses to come out.
The shopping district is buzzing with excitement as a very special festival approaches.