Mistletoe Murders
Poison in a Pear Tree, Pt. 1
With time running out to prove her friend's innocence, Emily puts her own secret past on the line to find the real tree farm killer, raising suspicion from Detective Sam Wilner.
Peril of the Belles, Pt. 1
After a string of suspicious accidents, Emily goes undercover in the local choir to investigate; Sam, however, remains sceptical; Violet takes on more responsibility at the shop.
When the choir attacks escalate, Emily and Sam grow closer as they work together to find the culprit; Emily helps Violet out of a precarious situation by tapping into her dark past.
As Christmas draws closer, Emily continues to solve the scavenger hunt while also tracking a killer; Violet plans a surprise for Sam; Emily's mysterious past complicates her future.