My Daughter Seo-young
Seo Yeong (Lee Bo Young) is a brilliant, ambitious woman burdened by a difficult relationship with her kind-hearted but irresponsible father, Sam Jae (Chun Ho Jin). Ashamed of his failures, she secretly cuts ties with him, even lying about his death to her wealthy in-laws after marrying Kang Woo Jae (Lee Sang Yun). As she strives to maintain her perfect facade, Seo Yeong struggles with the guilt of her deception and the longing for a true family connection. Her carefully constructed world begins to unravel when fate brings her father back into her life, forcing her to confront her past and the true meaning of filial piety.