My Love Story!!
Takeo saves a girl, Rinko, from a molester on the train. The next day, she comes to thank him and he falls in love with her.
When Takeo and Yamato finally have some alone time together, Takeo is shocked when Yamato starts crying.
It turns out that Rinko like Takeo and not Makoto! Takeo is filled with happiness because he has a girlfriend for the first time in his life.
Sunakawa's sister returns home for a visit and reacts oddly to the news that Takeo has a girlfriend. To make matters worse, Yamato begins to act strangely as well, but only Ai seems to notice.
Takeo becomes concerned when he notices Yamato's state of unhappiness. However, her worries are much different than Takeo could ever imagine.