My Name
On her birthday, Yoon Jiwoo witnesses the horrific death of her father; hell-bent on taking revenge at any cost, she sets out to find his killer.
Choi Mujin imposes punishment on the Do Gangjae; instructed to join the police force undercover, Jiwoo takes on a brand-new identity.
When her team goes after an unforeseen target in a sudden raid, Jiwoo must act fast; a new drug ring and its malevolent leader threaten Mujin's empire.