NEW MOBILE REPORT GUNDAM WING
Relena and her father journey to the colonies to try and prevent a war; but when her father is assassinated, she learns her true identity.
Relena's birthday party is crashed by the Oz special forces who want her dead; she gets help from an unexpected source.