Nine Perfect Strangers
Promised total transformation, nine very different people arrive at Tranquillum House, a secluded retreat run by the mysterious wellness guru Masha.
As healing begins, the guests begin to doubt the retreat's unconventional methods, as they are forced to face their own mortality.
As the guests learn more about Tranquillum's unique protocols, everyone must decide if they will continue under Masha's care. Meanwhile, Masha is receiving mysterious threats of her own.
Zoe's birthday celebration reopens old wounds, even as the group begins to grow closer.
As the protocol escalates, relationships are strengthened, even as the effects of the treatment become more unsettling. Masha reveals her unique treatment goals for the Marconi family.