NO ACTIVITY
Tokita Shingo risks his career to team up with rookie Shiina Asobu for an undercover investigation.
The beginning of a long night
Car No. 13 sits in front of a warehouse in a large-scale drug trade investigation and shelters veteran detective Tokita and rookie Shiina.
What you don't want to lose
Tokita and Shiina struggle with their boredom; Misato discovers Arira's violence; Tokita realises that he lost something.
Tokita loses his gun; Shiina teaches Tokita how to cool down; in the radio room, Arira learns about Misato's husband's affair; Isayama accidentally fires a gun.
Isayama, Ichijo and Mari run away with the dying Yamakura; Shiina encounters his instructor and gets into trouble.
Tokita and Shiina return to the warehouse; Isayama, Ichijo, Mari and the dying Yamakura come back for the drug trade; Misato has an awkward conversation with Sato.
Yamakura dies in the warehouse; Misato and Arira find a strange phone in the radio room.