No Man's Land
Antoine, a young French man, searches for his presumed-to-be-dead sister in Syria. While unravelling the mystery, Antoine ends up joining forces with a unit of Kurdish female fighters and travelling with them in ISIS-occupied territory.
At the Kurdish base, Antoine is interrogated by a YPJ officer named Sarya. He cannot prove his story and is treated as an ISIS prisoner.
Antoine joins a mission and is attacked by ISIS troops. The British Jihadists aren't all they seem.