NY Ink
Back in a New York Groove
Famed Miami tattoo artist decides to fulfill his dream of opening a tattoo shop in New York City; he has invited some of the best artists to join his team.
Top artist Tim Hendricks' laid-back lifestyle threatens Ami's business whilst Megan's partying causes Ami to doubt her as the prodigy.
Being Ami's apprentice and best friend brings Billy to boiling point. When Megan's boyfriend cheats on her, Chris spots an opportunity for romance.
Ami gets a harsh reminder that business isn't doing as well as he had hoped. When shop manager Jessica tries to help, she ends up doing more harm than good.
Ami must be brutally honest with Jessica when a magazine photo shoot pushes her to re-evaluate her job at the shop, and Robear can't handle Tommy's relentless pranks.