Oda Nobuna no Yabou
Yoshiharu Sagara hopes to find his way back to the present-day after altering the course of history.
Yoshiharu is fired for ignoring Nobuna's orders and seeks to regain Nobuna's trust by finding the enemy camp and reporting its location.
The Oda army prepares to take on Yoshitatsu's forces; Nobuna tries to get Yoshitatsu's tactician to join her side.