Oh My Ghost
Timid Na Bong Sun gets possessed by the ghost of a confident young woman who seeks to solve her unfinished business by hooking up with Bong Sun's boss, famous chef Kang Sun Woo.
A beautiful wandering ghost who's lost all her memories is desperate to find a man to sleep with so she won't end up as an evil spirit.
Scared by the strange things happening to her, Bong-sun calls her grandmother, who relays her suspicions and gives specific warnings and instructions.
Bong-sun goes to the ER to check on Soon-ea's dad; Sun-woo offers to tutor Bong-sun.