Oyukiumi no Kaina
After learning of the King of Atland's decision to not rescue Ririha and instead go to war with Valghia, it's up to Kaina and Yaona to go save Ririha. Without a means to travel the sea, they must figure out an alternative way to get there.
Once the Valghian admiral receives Atland's message that they will not surrender, he decides to leave Ririha outside to freeze to death. Luckily, Kaina and Yaona come to her rescue, but now they must figure out a way to escape and return to Atland.