Pale Moon
Yu Yi Hwa (Kim Seo Hyung), a wife trapped in a passionless marriage, seeks purpose in life by becoming a contract employee at a savings bank. As she gradually rebuilds her confidence, Yi Hwa's growing ambition leads her down a dangerous path of embezzling money from VIP customers. Trapped in an increasingly complex web of deceit, she finds herself spiraling into a dangerous world from which escape seems impossible. Her actions threaten to unravel everything she knows, challenging her understanding of morality and survival. Adapted from Mitsuyo Kakuta's novel, this is a 2023 South Korean crime suspense drama directed by Yoo Jong Seon and Jung Won Hee.