Panchayat
An engineering graduate, for lack of a better job, becomes the secretary of a Panchayat office in a remote village in Uttar Pradesh.
Gram Panchayat Phulera
Abhishek Tripathi reaches Phulera to become the secretary of the panchayat office.
Bhootha Ped
Power cuts interfere with the CAT preparation, so Abhishek decides to resort to unconventional solutions.
Abhishek buys a new chair with wheels which has unintended side effects in the office.
Abhishek pushes Pradhan Ji to make an extremely unpopular decision due to governmental pressure.