Perfect And Casual
Professor Zhang Si Nian’s perfect life is shaken when his grandfather demands he marry. Enter Yun Shu, conned and desperate for help. Si Nian offers a lifeline—if she pretends to be his girlfriend. Their act turns into a contract marriage, blurring the line between duty and emotion. Can a staged romance lead to real love? Adapted from Mr. Perfect and Miss Almost by Wan Zhi.