Power Book IV: Force
Tommy Egan leaves New York behind and plans to take on Chicago, using his outsider status to break all the local rules and rewrite them on his quest to become the biggest drug dealer in the city.
A Short Fuse and a Long Memory
On his journey to LA, Tommy stops in Chicago, only to discover shocking news about his family. Tommy must decide whether he is going to force his skeletons back in the closet, or put down roots in the Windy City.
Tommy finds himself face-to-face with a ghost from his past; the reunion unearths a discovery when Tommy stumbles across hidden product; Tommy brokers a sit-down between rivals and learns the true nature of the feud.
Tommy's new friend remains at the mercy of a resurgent and notorious criminal organisation, led by a bloodthirsty old enemy from Tommy's New York days.
Tommy and his new business partner recruit soldiers to take over the drug game in Chicago. Tommy finds a lucrative location for distribution that doesn't fit with his partner's vision for a more upscale clientele.