Predator Countdown
Africa
This formatted archive series, set in 4 continents, rewinds from the climatic kill to reveal the extraordinary build-up to the confrontation between predator and prey: this episode, Africa.
This formatted archive series, set in 4 continents, rewinds from the climatic kill to reveal the extraordinary build-up to the confrontation between predator and prey: this episode, Australia.