Present Is Present
Wei Zi Qi, a wealthy heir caught in a corporate power struggle, constantly clashes with his hardworking assistant, Yuan Xia. But when she's wrongly accused of misconduct and fired, her life spirals further-culminating in a devastating terminal diagnosis. Just when all hope seems lost, Yuan Xia receives a mysterious phone call from the future version of Zi Qi. Can love and fate rewrite her ending?