Rainbow Rangers
Go With the Rainbow Floe/Northern Lights
The Rangers save a baby polar bear stranded on an ice floe; the Rangers lose their Spectra Scooters while helping a seal family and discover the northern lights.
The Rangers strive to save a forest from destruction. The Rangers must save a turtle caught in a fishing net.
The Rangers help Patty Paxton care for an endangered condor after Patty disturbs its home.