Rasbhari
Mrs. Raavan Ka Maayka
Nand is trying to lose his virginity in a town where there are far more men than women. When Shanu begins teaching at his school as a new teacher, he falls for her.
Jasoosi Ki Duniya
Priyanka is disappointed when Nand asks for her maid's number instead of hers. However, he is just planning to use the maid to spy on Shanu. Meanwhile, another one of Priyanka's attempts to date Nand fails when he leaves her hanging.
An angry Pushpa spies on Shanu with her friends. Nand convinces his father to pay for his tuition. Impressed by the new Nand, Priyanka starts flirting with him.
Nand, feeling confident, tries to kiss Shanu, but ends up getting slapped. In return, he tells Naveen about all of Shanu's actions. She breaks down and reveals that she is possessed by a spirit who makes her seduce people.
Naveen is greeted and seduced by Rasbhari upon coming home one night. The next morning, Shanu is back, completely oblivious of her antics as Rasbhari, and feels very embarrassed.
Nand slaps Vipul after he speaks about Shanu in a derogatory way. Shanu helps Nand get back on Priyanka's good side. Nand ends up meeting Rasbhari, and she tries to seduce him.