Valerio wants to find out how his son died, and examines Ettore's computer. However, a witness provides the decisive clue for Valerio that his colleague Sara was able to find.
On the banks of the Tiber, Valerio finds Ettore's shoe, which he immediately has examined. It turns out that Ettore is not on the Tiber, but in a quarry in Tivoli, leading Valerio to wonder what he was doing there.