Relentless
Filmmaker Christina Fontana meets Christina Whittaker's mother while filming a documentary about the families of missing persons; this investigation led her down a dark path of conspiracy, betrayal, suicide and murder.
Fontana gets closer to Christina Whittaker's mother, Cindy, to find out what she might be hiding.