Rise of the Monster Hammerheads
Reports of two legendary, very large great hammerheads, Big Moe in the Florida Keys and Sunken in Andros, Bahamas, have Dr. Tristan Guttridge and Andy Casagrande wondering if there is a clan of monster hammerheads who share the same DNA.