Samurai Champloo
Tempestuous Temperaments
Fuu's life as a part-time teahouse worker changes forever when two vagabond warriors, Mugen and Jin, stumble into her place of business and end up in hot water with the local magistrate.
After leaving Fuu behind, Mugen and Jin arrive in town, where they're hired on as bodyguards by the two clans that run the city.
Mugen, Jin and Fuu's reunion is put on hold when an untimely mistake intensifies the struggle between two clans fighting for control of one city.
An unknown artist hires Fuu for a private modelling session, but his passion for painting turns out to be a front for a human trafficking ring.
Mugen and Jin lose their weapons in a rice-eating contest, so they pose as tour guides for a mysterious European in order to get their weapons back.