Say Yes: Wedding SOS
Brittany and Justin were just one month away from their wedding date when a fire destroyed everything they had. Now two weeks away, can George save their big day?
Stephanie and Adel have been together for six years, enough time to develop unhealthy habits. George must help get them trim and terrific in time for their wedding.