School 2017
High school students face the trials and tribulations of being ranked by their exam grades, while the school's director searches for the mysterious troublemaker known as Student X.
The principle offers merit points to anyone who identifies Student X. Eun Ho finds out about a contest that could possibly guarantee her acceptance to Hanguk University.
Eun Ho, Tae Woon, and Dae Hwi agree to accept unofficial discipline for their actions. Mr Shim comes up with a new approach to stop the tattling.
Student X reveals his identity to Eun Ho. Dae Hwi feels stressed as he comes to realise his accomplishments may not be good enough to reach his goals.