School Babysitters
Orphans Ryuichi and Kotaro are taken in by the chairwoman of Miyanomori Academy, on the condition that Ryuichi become a babysitter in the school's daycare.
Playing in the garden on his day off, Kotaro discovers a little boy who happens to look just like Nezu; Ryuichi leaves his lunch in the daycare room, so Kotaro decides to bring it to him.