School Spirits
My So-Called Death
Acclimating to purgatory at Split River High, Maddie becomes determined to solve the mystery of her disappearance.
The Fault In Our Scars
With help from Simon, Maddie discovers that someone other than Xavier may have been involved in her death.
With an unexpected suspect possibly involved in her death, Maddie's forced to reveal more about the depth of that relationship, leading to unexpected consequences.
Maddie's search for her killer puts Simon in jeopardy, forcing her to navigate the school's spooky spectral underbelly, alone.
As Homecoming unfolds at Split River, Maddie finds herself divided between accepting her fate in purgatory and a newly hatched plan to crack a new suspect.
Amongst the sparkly lights of Split River's Homecoming Dance, Operation Find Maddie's Killer goes into overdrive leading to surprising revelations.