Scooby-Doo! Mystery Incorporated
Crystal Cove may be the MOST HAUNTED TOWN IN THE WORLD, but that doesn't stop Scooby and the gang from trying to prove that most of its most famous tourist attractions were fakes much to the anger and dwindling profits of their parents.
A mythological creature named "Que Horrifico" is turning the children of Crystal Cove into monsters and scaring all the adults away! Scooby and the gang go undercover as a family - Fred as Dad, Daphne as Mum, Velma as Grandma, Shaggy as the son and Scooby as the baby.