Señorita 89
At the La Encantada estate, a party is in full swing ahead of the grand finale of the Miss Mexico beauty pageant in Mexico City. Elena rushes into the surrounding press to reveal the truth, but her path is cut short by a tragic event.
Jocelyn learns that her sister has disappeared, which the press take an interest in. Meanwhile, Nora recruits Dolores, Ángeles and Jocelyn to sneak into a movie set in a cabin in the middle of the woods.
Raúl intimidates the girls while Elena hides the tape in Hidalgo's office. Isabel obtains Iriarte's sponsorship but finds out about her pregnancy. Jocelyn tries to run away from her sister.