SENRAN KAGURA
The Shinobi Masters tournament begins with a game of naked dodgeball, a strange way to determine the ultimate shinobi.
The Shinobi Masters tournament is over; the girls must fight Fubuki and learn more about her past.
The battle between the *youma* and the Shinobi begins heating up, the fierce conflict causing great damage.