Shameless (U.S.)
Oscar-nominated actor William H. Macy stars as Frank Gallagher, a single father of six. Frank spends much of his free time drinking at bars. The Gallagher children, led by oldest daughter Fiona, manage to raise themselves in spite of Frank's lack of parenting and unusual parenting style when he does choose to act like a father.
Frank tries to palm off his parenting duties onto the oldest daughter Fiona; Lip tutors some girls and is repaid in kind.
Debbie, sad and lonely after Aunt Ginger leaves, steals a little boy from a birthday party. In classic Gallagher style, the family hatches a plan to return the toddler safe and sound without attracting attention from the Chicago Police Department, who has made the kidnapping a top priority. Karen, in complete defiance of Eddie, starts to tease Frank sexually. Frank not knowing what to make of it keeps himself busy with booze, picking up Sheila'­s meds from the pharmacy and concentrating on finding the missing boy. What began as an innocent lie for Kevin to protect himself from a hot girl ultimately becomes a proposal of marriage for Veronica.
When the Gallagher's find out Veronica comes from a wealthy family, they try to scheme a fake wedding for the dowry. Meanwhile, Frank gets some bad news about his health.