Slam Dunk
A high school freshman joins the basketball team to impress his crush and becomes a star.
It's been a week since Hanamichi, who has little experience in the sport, joined the basketball club; when told to practise basics and dribbling alone in the corner of the court, Hanamichi, who joint the team to learn slam dunk, gets annoyed.