Smother
When Val Aherns' husband Denis is found dead at a foot of a cliff close to their home the morning after a family party, she begins to interrogate his relationships with his family.
Val struggles to understand Grace's actions, while the local Gardaí look closer at the Ahern family as the investigation ceases treating Denis death as an accident.
With Calum missing, the Aherns question his recent violent behaviour and Val confronts Rory. Grace sees Joe for the first time since she confronted him at home.
Val increases her efforts to find out the truth about Denis' death, finding herself torn between reality and what is right. Rory makes long-overdue amends and protects his boys.