Solo Leveling
In front of a severely wounded Jinwoo, a mysterious quest window pops up; on the verge of death, Jinwoo decides to take on the quest, which makes him the only person who can level up.
Jinwoo and his party appear to have cleared a low-level dungeon, when a hidden path to an unfamiliar temple is revealed; there they encounter a set of commandments and a group of monsters that cause them absolute despair.
Jinwoo remains behind in the temple dungeon to save his few surviving party members, and with a swing from the god statue's blade, his life comes to an end — or so it seems, before he wakes up in a hospital bed.
Jinwoo joins a party led by Hwang Dongsuk to meet the headcount necessary for a C-Rank dungeon; joined by another temporary hire, Yoo Jinho, the party defeats beasts without much trouble, but Jinwoo has suspicions about the group's lack of a healer.