Sprung
An unlikely group of formerly incarcerated people band together to use their criminal expertise for good.
The crew gets sidetracked from planning their next job when an unexpected turn of events causes them to put one of their own to the test.
In an attempt to win Wiggles back, Rooster gets into trouble with a local drug dealer.
Melvin learns that the crew robbed him, and he figures out a way for them to pay him back; Barb attempts to get closer to Gloria.
In the days leading up to the robbery of the congresswoman, the crew face various obstacles that could derail their plan.