Stockholm Requiem
Criminologist Fredrika Bergman joins a special investigations unit in Stockholm, but not everyone is happy about her new role. Based on the novels by Kristina Ohlsson.
Fredrika Bergman is hired by the police force in Stockholm, but struggles when she is tasked with helping on a missing girl's case.
The team works quickly to locate a murderer before they strike again, but the perpetrator is determined to bring everyone to justice.